Tuesday, February 10, 2009

_=EMiliie Autumn=_SILJÆ

Collide - Howie Day

I dag var det ny start ... sunnere liv..iLaugh

Ny uke = Mandag = zzzZZzz
Jeg må jo selvfølgelig gjøre det beste ut av det.. så Det er snart helg

I morgen er det Frustrerte Fruer igjen, så er det Superonsdag neste...og da ER det helg :D

Håper det blir en givende episode av Frustrerte Fruer da..

I dag fikk jeeg vite at jeg kom videre med tegningene mine, om anoreksia og bulumia. Da blir det VERRAN, og June kom også videre. Da skal jeg kidnappe henne og ha henne på rommet hele helga :P Vi skal rule stritn på værran da :D

I dag fikk Agnes plutselig en mystisk puppeau-au. Jeg prøvde å heale henne, men jeg tror ikke at jeg har healende krefter lenger..Det tror i hvertfall ikke Agnes :O

Vi tegner morotegninger på skolen. VI bretter arket, så tegner vi en del uten å vite hva den andre tegna før oss..Da ler vi mye, men Agnes MÅ huske å legge de ut *hrmph*

Nina betillte Emilie Autumn-billet til meg i dag. Jeg må nesten overtale mamma, og det blir litt vanskelig :O men må prøve da...Jeg er et menneske..:O fikk en veldig stor trang til å skrive det nå... skal skrive sang i musikkprosjekt btw.. A

Anna kom i dag :D som vanlig stod vi en time på badet først, så gikk vi ut for å gåå i mot Elin, MEEn vi kom aldri så langt, for jeg måtte måke snø, så kom hun, og jeg datt ned i grøfta med foten min..den forsvannt liksom bare ... ANna skal komme i morgen også, eller jeg skal til henne? 

Men nå MÅ jeg sove, tho

xoxo

Tobias


Dagens Ord: Verran, Ukm

Dagens Hottie: Matt Lanter @ Disaster Movie

Dagen Sang: Collide - Howie Day


Dagens Agnes: Mystisk Puppeau-au, synes æ va fin me pannjeluggistrækkting.

Dagens Dagens: Emilie Autumn-konsert i Oslo 21. April

1 comment:

IdaPida said...

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Men nå er det noe anna om jeg greier å komme videre :C
Skal prøve :D
Settt den nyeste tegninga mi btw?
http://idstar.deviantart.com/art/The-Little-Match-Girl-111892997
:D