Sunday, February 1, 2009

Lørdagisme

I'm afraid of americans - Nine inch Nails ft. David Bowie

I går kveld lå Anna over, og Elin var her på besøk. Det var mojjo.

Først måtta jeg og Anna springe halve Ottersøy rundt uten sko og bare i pysjen, for å hente Elin.

Vi okkuperte badet atter en gang.  Elin mobba doen vår, mens jeg og Anna sminka oss. Det er viktig å sminke seg når man skal sove. Må være fin i drømmene, vettu.

Etterpå gikk vi ut for å ta bilder. Det var kaldt OG vi gikk inn uten et bilde. 

Vi fulgte Elin hjem, så da løp vi hjem til henne uten sko, og bare i pysjen. 

Jeg og Anna prøvde desperat å se Stardust, men jeg ble LITT trøtt, så vi sov. 

Jeg og Anna sto for lenge på badet i dag, så vi fikk ikke være med til Kolvereid.

Når Anna dro satte jeg meg på datan. Senere dro jeg til Elin, vi så Family Guy og Simpsons.

VI gikk ut å sprang rundt skolen..Jeg var flink, og ble klar xO Vi skal løpe hver dag. Da blir jeg kvitt bollelårene mine ^^

Silje dør litt av og til, da blir jeg redd for henne :O det er jo ikke bra...

Nå skal jeg legge meg...snart. I morgen skal jeg sove, så skal jeg springe med Elin. Det blir hardt, og vondt  xD

xoxo

Tobias

Dagens ord: Bollelår

Dagens hottie:  Ami James 

Dagens Agnes: lause alkis-agnes som hoill på me rødera o__O

Dagens dagens: Begynnte å trene

1 comment:

Anonymous said...

jeg lever nå o:
hurra for trening.
har og begynt : D
*vinke hade til "bollelåra"*