Monday, January 19, 2009

Eyeliner og Frustrasjon

Hukei, nå må jeg nesten blogge. Det har gått alt for lenge siden forrige gang :O

I dag hadde vi sånn el-crap. Det var ei kjerring som kom for å snakke om masse dritt. Hun gav oss også noen ledninger. Jeg og Agnes satt og krittiserte henne på et ark. Plutselig kom Brynjulf og leste arket :O Da ble jeg litt frustret. Agnes redda meg, tho. Ved å si at det var henne jeg hadde kritisert. Jeg hadde glemt boka mi i dag. Det var krise, og jeg ble ganske frustret. Ikke bra. Derfor fikk vi slaven vår(Emil) Til å hente en bok til meg i skapet. Happiness.

Anna kom i dag :D Da ble jeg glad, i dag ransaka jeg veska hennes. Jeg fikk hårfarge(rosa), knestrømper(Rosa), skolisser(Lilla, misfitslogo, sjakkmønster) og eyeliner(svart) enda mer happiness. Etterpå kom Frida og Elin, vi sminka oss og snakka dirtytalk :O

Nå kommer mamma :O jeg må ned å spise, så må jeg legge meg. Skal stå opp kl. 7 i morgen for å få tid på badet.

Dagens Ord: Frustrasjon

Dagens Neglefarge: Blå/Oransje-Svart-Ingen

Dagens Hottie: JEG :O

Dagens Sang: Situations-Escape The Fate

Dagens Agnes: Agnes :D

No comments: