Friday, January 30, 2009

Skøytecrap IRL + Pc'n min

 I dag var det skøytecrap på skolen. Det var ikke så crappy som jeg hadde trodd tho.
Men hadde klart meg uten.

Først å vi skulle gå opp til istingen fikk jeg plutselig treningsånden over meg, og skremte alle xD

Jeg datt ned en liten haug når vi kom opp:O da fikk jeg albue-auau.

Isen knaka under oss, så jeg ble ganske manisk etterhvert. Selv om jeg satt på land for det meste.

Kameraet mitt ble gaanske flittig brukt..se bilder nedenfor. 

Da vi skulle gå ned fra fjellet fikk jeg litt angst etter at Agnest moste halebeinet sitt. Jeg drepte stort sett hele skogen når jeg lente meg over trærne i frykt for å gli på den isbelagte veien. Jeg måtte holde hånda til Elin, og da gikk alt bra. Helt til hun gikk fra meg. Da ble jeg desperat igjen.

Agnes konkluderte med at jeg ikke haddee healingpowers.

Vi møtte også Ingvild. Vi lå ganske langt bak alle andre, men vi rakk bussen.

Emil aka Slave hadde bært Veskejakke ca. hele turen, så jeg fikk litt dårlig samvittighet.

DA var det helg^^

Når jeg kom hjem hadde data'n min kommet :D yaay den er reparert.
så nå må jeg nesten blogge litt, mens Silje dreper håret sitt.

Senere i dag kommer Anna, som skal ligge over. Can't wait^^ Elin kommer også. Vi skal ha filmslæshpilatestingkveldnatt. Ja jeg kan få foten bak hodet(read: utropstegn).

Helg er bra da^^ Pc'n virkeer..yaay

xoxo 

Tobias

Dagens ord: skøytecrap

Dagens hottie: kjæm sikkert seinar i kveld

Dagens Agnes: Halebeinmos, skapEmil, anti-healertobias, 

Dagens dagens:  Hoppe på  magen til Agnes = Matfontene



Skøytebilder:
http://www.slide.com/r/QHaQTNDbhj8YCpG86UJrEVNGnkskw6PX?previous_view=mscd_embedded_url&view=original
   

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.