Thursday, January 29, 2009

Skøytecrap

NÅ er det på tide å blogge igjen. Det er maange dager siden sist.

Blindside - Silence

I går var Anna til meg. Da blir jeg glad

Vi sto en time på badet for å teste foundation og pudder.
Helt til mamma måtte på do.

Jeg følte for å bake Brownies, men Anna måtte dra.
Så vi tok heller hårspraymøterlighter-bilder.

I dag har det skjedd lite.
Silje maste på at jeg måtte blogge.
Og det gjør jeg jo.

I går kveld var det LITT action for å få meldt på bildene mine på UKM.
Jeg sendte påmeldelsen ETT(read: utropstegn) minutt før friten gikk ut.

Jeg hadde ikke careface-boka mi i på skolen i dag så jeg har ike noen nye Agneser eller ord.
Derimot kan jeg poste de gamle, fra de dagene jeg ikke blogga. Det blir mojjo.

I morgen er det skøytedag på skolen. -.- Jeg har ikke skøyter heller.
Men jeg har hårspray, og lighter + kamera da <3 style="color: rgb(51, 51, 255);">NY.
SUPERONSDAG FTW

Nå må jeg legge meg å sove snart :O Hvis ikke kommer jeg meg ikke opp i morgen, og det er litt krise da.

xoxo

Tobias

Dagens ord:
Intens

Dagens neglefarge: Rosa

Dagens hottie: Dan Humphrey aka Penn Badgley

Dagens Agnes: Agnes er skummel :O Agnes er sulten og har vondt i magen. Horoskop-baben

Dagens dagens: Vi kom fra datarommet. Jeg hadde somla litt, og kom etter det hadde ringt ut til siste friminutt. Når jeg kommer på klasserommet begynner jeg desperat å pakke sekken i frykt for å komme for sent til bussen. Ble freaky stressa. Når jeg vferdig med å pakke og sette stolen på pulten, begynner de andre å spørre hva jeg drev på med. Da gikk det opp for meg at det ikke var siste time. Distrèpower

Dagens i lomma/veska ATM:












Dagens kunst: Maria: "I faan e derre?":




2 comments:

Anonymous said...

yay, endelig blogga du : D
thihi ^^
nå kan jeg sove.
natta : D

Tobias said...

ihi..yay :DD